نحوه دیزاین کابین آسانسور

طراحی داخلی و نحوه دیزاین کابین آسانسور چگونه انجام می شود؟

مقدمه

کابین آسانسور همان اتاق کوچک فلزی است که کاربران برای جابه جایی بین طبقات وارد آن می شوند و یا گاهی توسط آن بارهای خود را جا به جا می نمایند. نوع طراحی داخلی و تزئینات این اتاقک در واقع اولین چیزی است که به چشم افرادی که وارد ساختمان می شوند، می آید. یکی از مواردی که می‌ تواند در خرید بهتر کابین آسانسور موثر باشد، مدل طراحی دکوراسیون داخلی آن و نحوه دیزاین کابین آسانسور به شکل اصولی می باشد. طراحی و تزیینات کابین آسانسور در انواع مدل و به روش‌ های نوین صورت می‌ گیرد.

در نتیجه شما می‌ توانید بر حسب سلیقه مدلی که مد نظرتان است، دیزاین کابین داخل آسانسور خود را انتخاب کنید. گروه صنعتی درب سپاهان بهترین شرکت آسانسور در اصفهان است که با کادر مجرب و با استفاده از تجهیزاتی مدرن و تکنولوژی برتر اروپا در زمینه طراحی و دیزاین درب و کابین آسانسور می ‌توانند به شما مشتریان عزیز کمک کنند. برای دریافت خدمات از این مجموعه تخصصی، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نحوه صحیح دیزاین کابین آسانسور

در طراحی و دیزاین داخلی کابین آسانسور از ایده‌ های بسیار زیادی می ‌توان استفاده کرد. اغلب کاربران خواهان زیبایی کابین آسانسور می ‌باشند، علاوه بر زیبایی امنیت آسانسور نیز مسئله بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه کنید. بدین منظور حتماً باید در طراحی و ساخت کابین آسانسور از موادی با کیفیت و مرغوب استفاده گردد، تا در کنار زیبایی بتواند از جان کاربران خود محافظت نماید.

نحوه صحیح دیزاین کابین آسانسور

برای خریداری کابین شما هم می ‌توانید از طرح‌ های از قبل آماده شده‌ ای که در بازار موجود هستند، استفاده کنید و هم می توانید به دلخواه خود طرح جدیدی را برای دیزاین داخلی کابین آسانسور سفارش دهید. استفاده از ورقه های استیل و ام دی اف دو نمونه از رایج ‌ترین متریالی است که برای تزیین دیواره های کابین امروزه استفاده می‌ شوند. نحوه دیزاین کابین آسانسور و استفاده از طرح های به روز در آن، می توانید زیبایی ساختمان ها را دوچندان کند.

طراحی داخلی کابین آسانسور چه اهمیتی دارد؟

همان طور که می ‌دانید کابین آسانسور محل عبور و مرور و جا به جایی عموم مردم است، بنابراین فضای داخلی آن همیشه در معرض دید افراد زیادی قرار دارد. در نتیجه بهتر است متناسب با نوع ساختمان به عنوان نمونه اداری، تجاری و یا تفریحی از متریال مناسبی در داخل کابین استفاده شود که با آن فضا هم خوانی داشته باشد. به طور کلی می توان گفت نحوه دیزاین کابین آسانسور به کاربری ساختمان ها بستگی دارد. در اغلب موارد برای تزئین کردن فضای داخلی کابین آسانسور از چوب یا ام دی اف و ورقه های استیل استفاده می‌ کنند، اما نصب این موارد نیازمند تخصص بالایی است.

طراحی داخلی کابین آسانسور چه اهمیتی دارد

علاوه بر آن باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که فقط به زیبایی فضای داخلی کابین نباید، توجه کنید. بلکه جنس کابین باید به گونه ‌ای باشد، که با بالا رفتن حرارت و دما در داخل آن مشتعل نگردد و یا این که از خود گازهای سمی تولید نکند که جان مسافران خود را در معرض خطر قرار دهد. برای نصب آسانسور در اصفهان من به شما پیشنهاد می ‌کنم، از کادر فنی مجرب شرکت فاخر درب سپاهان کمک بگیرید، تا خیالتان از بابت عملکرد مناسب آسانسور راحت باشد.

چگونه می ‌توان کابین آسانسور را تزئین کرد؟

زیبایی فضای داخلی کابین آسانسور به قدری مهم است که گاهی به دلیل فرسوده شدن و یا خراب بودن چراغ‌ های آن و تجهیزات دیگرش افراد ترجیح می ‌دهند، سوار آن نشوند. در نتیجه فقط سالم بودن آسانسور ملاک نیست، بلکه به فضای داخلی آن هم باید رسیدگی شود. یکی از ایده‌ هایی که برای طراحی داخلی فضای کابین آسانسور می ‌توانید، اجرا کنید استفاده از ورقه ‌های استیل، ام دی اف و یا چوب برای دیواره‌ های آن می باشد.

حتی اگر آسانسور ساختمان شما فرسوده شده باشد، شما می ‌توانید با عوض کردن دیواره‌ های داخلی آن جلایی دوباره به آن ببخشید و باعث ایجاد حس آرامش در مسافرین گردید. چرا که دیواره های کابین بیشترین دید را از بین تجهیزات دیگر دارند و زیبایی آن ها می ‌تواند توجه کاربران را به خود جلب نماید. علاوه بر آن بازسازی کردن دیواره های کابین نیاز به هزینه ی زیادی ندارد و کار به صرفه‌ ای می ‌باشد.

تزئین کف کابین:

برای تزئین کف کابین آسانسور در اغلب موارد از سنگ‌ های گرانیتی استفاده می‌ کنند، چرا که کف آسانسور باید به حدی محکم باشد که بتواند وزن مسافرین خود را تحمل کند. بنابراین اگر کفپوش موجود در آسانسور فرسوده یا دچار شکستگی شده باشد، می ‌تواند موجب احساس ترس در هنگام سوار شدن مسافرین گردد. اگر در کفپوش‌ های کابین آسانسور شکستگی و یا فرسودگی مشاهده کردید، بهتر است در اولین فرصت با تعویض سنگ‌ های آن به زیبایی دوباره کابین و حفظ امنیت آن کمک کنید.

استفاده از آینه:

یکی از مواردی که در زیبایی بیشتر کابین نقش بسزایی دارد استفاده از آیینه در آن می ‌باشد. ابعاد و جنس آینه و راحت تمیز شدن آن از جمله نکاتی است که باید به آن ها پرداخته شوند، زیرا اغلب افراد دوست دارند که با نگاه کردن در آینه خود را مرتب نمایند و یا حتی در کابین آسانسور شروع به عکاسی کنند.

چگونه می ‌توان کابین آسانسور را تزیین کرد

استفاده از دستگیره مناسب:

آسانسور هایی که دارای درب لولایی هستند برای راحتی کار و زیبا تر دیده شدنشان بهتر است در آن ها از دستگیره‌ هایی با جنس استیل در ابعادی بلند استفاده نمایید، تا مسافرین با گرفتن آن ها به راحتی بتوانند درب آسانسور را باز و بسته کنند.

انتخاب بهترین طرح برای کابین آسانسور توسط شرکت فاخر درب سپاهان

آسانسور ها می‌ توانند در زیباتر دیده شدن فضای داخلی ساختمان موثر واقع شوند و به آن ارزش بیشتری بدهند. به طور کلی افراد بیشترین ارتباط را با کابین آسانسور بر قرار می کنند، بنابراین طراحی داخلی و خارجی آن ها باید به گونه‌ ای صورت بگیرد که بتواند بر روی بازدید کنندگان تاثیر مثبت بگذارد. همان طور که ذکر کردم جنس متریال انتخابی برای دیزاین آسانسور نیز مهم است و بایستی در مرغوب ترین حالت ممکن تولید شوند، تا بتوانند امنیت جانی مسافرین آسانسور را بر قرار کنند.

پس اگر تا کنون به زیبایی فضای داخلی آسانسور ساختمان دقت نکرده بودید، بهتر است از همین حالا دست به کار شوید و با استفاده از پنل ‌های دیواری، کفپوش ‌ها و چراغ ‌های زیبا و مدرنی که در بازار موجود می‌ باشند به باز سازی و نو سازی فضای داخلی آن بپردازید. بهترین طراحی ها را برای فضای داخلی کابین آسانسورهای خود می توانید از مجموعه فاخر درب سپاهان بخواهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *